Location
Title Statement Lärande i civilsamhället : [Kurslitteratur] en forskarantologi
Publication, Distribution, etc. (Imprint) Trinambai, Stockholm : 2020
h:ström - Text och Kultur Umeå :
Edition Statement 1:a utgåvans 1:a tryckning
Physical Description
General Note Innehåller ett kapitel: Redelius, Karin: Vad fostrar idrotten till? : om lärande i föreniningsrätt, s. 194-225
Summary, etc I denna antologi skriver tretton forskare om frågor som demokratilärande, pedagogiska innovationer, möten över klassgränser och folkhälsa.
Index Term - Uncontrolled
Added Entry - Personal Name
ISBN
Waiting
*00004764cam a22009137i 4500
*00154792
*00520200921151645.0
*008200605s2020 sw |||||||||||000 0|swe|d
*020 $a9789188226105$qinbunden
*035 $a(BOKR)9789188226105
*035 $a(SE-LIBR)kw7dlv1chrh80s6h
*040 $aBOKR$bswe$dJon$ei$erda
*041 $aswe
*08204$a374.9485$223/swe
*084 $aO-c$2kssb/8
*084 $aEv-c$2kssb/8
*24510$aLärande i civilsamhället :$h[Kurslitteratur]$ben forskarantologi /$cNiklas Hill, Aron Schoug (red.).
*250 $a1:a utgåvans 1:a tryckning
*264 1$aStockholm :$bTrinambai,$c2020
*264 3$aUmeå :$bh:ström - Text och Kultur
*300 $a298 sidor
*336 $atext$btxt$2rdacontent
*337 $aunmediated$bn$2rdamedia
*338 $avolume$bnc$2rdacarrier
*500 $aInnehåller ett kapitel: Redelius, Karin: Vad fostrar idrotten till? : om lärande i föreniningsrätt, s. 194-225
*520 $aI denna antologi skriver tretton forskare om frågor som demokratilärande, pedagogiska innovationer, möten över klassgränser och folkhälsa.
*650 7$aLivslångt lärande$2sao
*650 7$aFolkbildning$2sao
*650 7$aIdeella föreningar$2sao
*650 7$aInformell utbildning$2sao
*650 7$aStudieförbund$2sao
*650 0$aNon-formal education
*650 0$aContinuing education
*650 0$aAdult education ¡ Societies, etc. ; Continuing education ¡ Societies, etc.
*653 $aLivslångt lärande
*700 $aHill, Niklas,$d1983-$4edt$0https://libris.kb.se/gdsw31c01jpw05h#it
*700 $aSchoug, Aron,$d1983-$4edt$0https://libris.kb.se/31fjrgkm3wv76ps#it
*852 $5Gih$bGih$hKurslitteratur Lärande
^
No reviews exists for this book.
Click here
to be the first to write a review.